РЭЖЫМ РАБОТЫ ЎПРАЎЛЕННЯ СПОРТУ І ТУРЫЗМУ ГРОДЗЕНСКАГА АБЛВЫКАНКАМА
Панядзелак-пятніца з 8:30 да 17:30 гадзін
Перапынак з 13:00 да 14:00 гадзін
Выхадны: субота, нядзеля
АСАБІСТЫ ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам упраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама праводзіцца ў адпаведнасці з графікам, зацверджаным начальнікам упраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама.
ГРАФІК ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН СЛУЖБОВЫМІ АСОБАМІ ЎПРАЎЛЕННЯ СПОРТУ І ТУРЫЗМУ ГРОДЗЕНСКАГА АБЛВЫКАНКАМА
№ каб. |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Займаемая пасада |
Дні прыёму |
Час прыёму |
203 |
Малахоўскі Максім Уладзіміравіч |
начальнік упраўлення |
першая серада |
08.00-13.00 |
202 |
Лідзяева Таццяна Аляксандраўна |
намеснік начальніка |
другая серада |
08.00-13.00 |
Прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ва ўпраўленні спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама праводзіцца па папярэднім запісе. Запіс на прыём да кіраўніцтва ўпраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама ажыццяўляецца ў прыёмнай кіраўніка (каб. №203) або па тэлефоне: 8 (0152) 62 20 50. Калі на дзень правядзення асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, абвешчаны Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень правядзення асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень.
ПРАМАЯ ТЭЛЕФОННАЯ ЛІНІЯ праводзіцца ў адпаведнасці з графікам, зацверджаным начальнікам упраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама.
ГРАФІК правядзення «прамой тэлефоннай лініі» ўпраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама
Прозвішча, імя, імя па бацьку службовай асобы |
Займаемая пасада |
Дні і час правядзення |
№ тэлефону |
Малахоўскі Максім Уладзіміравіч |
начальнік упраўлення |
апошні аўторак квартала 10.00-11.00 |
80152 622050 |
У выпадку адсутнасці начальніка ўпраўлення «прамую тэлефонную лінію» праводзіць намеснік начальніка ўпраўлення Лідзяева Таццяна Аляксандраўна
«ГАРАЧАЯ ЛІНІЯ» па пытаннях даведачна-кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю ўпраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама, праводзіцца ў парадку, устаноўленым начальнікам упраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама.
У адпаведнасці з часткай другой падпункта 1.1 пункта 1 пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 г. № 667 «Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» грамадзяне і юрыдычныя асобы звяртаюцца на «гарачую лінію» арганізацыі выключна па пытаннях даведачна-кансультацыйнага характару.
Парадак правядзення «гарачай лініі» ўпраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама
Дні і час правядзення |
Прозвішча, імя, імя па бацьку службовай асобы |
Займаемая пасада |
№ тэлефону |
Разглядаемыя пытанні |
Штодзённа, акрамя выхадных і святочных дзён з 8.30 да 13.00 і з 14.00 да 17.30
|
Дзярнэйка Аляксандр Юр’евіч |
начальнік аддзела спорту |
80152 622065 |
па пытаннях спорту |
Нарута Аляксандр Мікалаевіч |
намеснік начальніка аддзела спорту |
80152 622069 |
па пытаннях спорту |
|
Падручная Ірына Мікалаеўна |
начальнік аддзела фізічная культуры і турызму |
80152 622055 |
па пытаннях даведачна-кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю ўпраўлення |
|
Тажун Таццяна Георгіеўна |
галоўны спецыяліст |
80152 622058 |
па пытаннях працы з кадрамі |
|
Алейнікава Анастасія Рыгораўна |
галоўны спецыяліст |
80152 622059 |
па пытаннях турызму |
ПАРАДАК РАЗГЛЯДУ ЗВАРОТАЎ
Звароты грамадзян і юрыдычных асоб накіроўваюцца ва ўпраўленне спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай або рускай мове ў пісьмовай або электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме. Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), з дапамогай паштовай сувязі, у ходзе асабістага прыёму. Вусныя звароты выкладаюцца ў ходзе асабістага прыёму.
Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
• назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
• прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна;
• адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
• выклад сутнасці звароту;
• асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
• назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
• поўную назву юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
• выклад сутнасці звароту;
• прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
• асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.
Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, пераборлівым почыркам.
Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікоў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
У зваротах павінна змяшчацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаючых гэтую інфармацыю дакументаў.
Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
• выкладзены не на беларускай або рускай мове;
• не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
• не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрас яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
• не змяшчаюць асабістага подпісу грамадзяніна (грамадзян) альбо асабістага подпісу кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
• змяшчаюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
• змяшчаюць нецэнзурныя альбо абразлівыя словы або выразы;
• падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, і да іх не прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы;
• звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
• звароты змяшчаюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі, дзейнасці арганізацыі, у якую яны паступілі;
• прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
• заяўнікам пададзены паўторны зварот і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
• з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях;
• звароты змяшчаюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.
Вусныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
• не прад'яўленыя дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
• звароты змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём;
• заяўніку ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго, альбо перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спыненая;
• заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
• заяўнік выкарыстоўвае тэхнічныя сродкі (аўдыё - і відэазапіс, кіна - і фотаздымку) без згоды службовай асобы, якая праводзіць асабісты прыём, і адмаўляецца спыніць іх выкарыстанне;
• звароты змяшчаюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.
Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб могуць быць накіраваны ва ўпраўленне спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.
Дадзеная сістэма прызначана для падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрымання адказаў (апавяшчэнняў) на іх. Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.
Пры гэтым на паведамленні, накіраваныя на адрас электроннай пошты ўпраўлення спорту і турызму Гродзенскага аблвыканкама: office@oblsport.grodno.by, не распаўсюджваецца дзеянне Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб». Адказы на такія паведамленні не накіроўваюцца.
Зварот прымаецца да разгляду пры выкананні заяўнікам патрабаванняў, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў.
Электронны зварот грамадзяніна, уключаючы індывідуальнага прадпрымальніка, у абавязковым парадку павінен змяшчаць:
• назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
• прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна;
• адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
• выклад сутнасці звароту.
Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:
• назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
• поўная назва юрыдычнай асобы;
• месца знаходжання юрыдычнай асобы;
• выклад сутнасці звароту;
• прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты.
Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўніка, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Да электронных зваротаў могуць прыкладацца дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.
Адказы (апавяшчэнні) на электронныя звароты накіроўваюцца з дапамогай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў, за выключэннем выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.
Электронныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці звароту, калі:
• выкладзены не на беларускай або рускай мове;
• не змяшчаюць назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасады і (або) прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялаў асобы, якім накіроўваецца зварот;
• не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялаў грамадзяніна, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
• не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрас яе месца знаходжання;
• прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялаў кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
• не выкладзена сутнасць звароту;
• змяшчаюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
• змяшчаюць нецэнзурныя альбо абразлівыя словы або выразы;
• падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або па якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду;
• змяшчаюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі;
• прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
• заяўнікам пададзены паўторны зварот, калі зварот ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
• з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях;
• змяшчаюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.
Звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, — не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.
У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходныя здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.
Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай або электроннай заявы.
ВЫШЭЙСТАЯЧЫ ОРГАН - Міністэрства спорту і турызму Рэспублікі Беларусь.
Месца знаходжання: 220062, г. Мінск, вул. Кірава, 8, корп. 2.
Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 9.00 да 13.00, з 14.00 да 18.00.